Om Bakkens Køreskole

Der er noget om snakken…
Du består på Bakken!

Bakkens køreskole og teorilokale ligger på Thomas Helsteds Vej 2H, 8660 Skanderborg. Teorilokalet ligger derfor lige bagved handelskolen og gymnasiet.

Vi lærer dig ikke kun at køre bil. Vi giver dig en bredere forståelse for færdslen og andre trafikanters udfordringer. Vi sætter stor fokus på, at du får en god oplevelse både i vores teorilokale, men også i skolevognen.

Tilmeld dig et holdSe priser

Næsten alle består i første forsøg

I 2022 havde vi kun 3% som har dumpet deres teoriprøve!!!! Det er vi utrolig stolte af og det er også et godt bevis på, at vi går lige så meget op i vores elever består som de selv gør. I år går vi 0% der dumper.

Vores mål er dog ikke kun at der bestås prøver, men også at du får en god oplevelse og du bliver til dygtig trafikant. Dit mål er selvfølgelig at få kørekort, og det får du også hos os. Vi ønsker lige som dig, at du består både teori- og køreprøve første hug.

Vi er 2 kørelærere som begge er født og opvokset i Skanderborg. Vi har en bred erfaring som kørelærere. Maj-Britt underviser bl.a. også i ungdomsskolen og Kim er også motorcykel instruktør på Jyllandsringen. Vi forsøger hele tiden, at gøre os klogere og følger altid med i nye færdselsregler og love. Vi tager tit på kurser som fx udvidet kørselsteknik, narkotika m.m. Det gør vi fordi for at sikre dig den bedste undervisning og fordi vi ikke kan lade være.

Vi glæder os til at køre med dig.

Kørelærer

Kim Andersen

Tilbyder kørekort til bil og motorcykel
Skolevogn: Ford Puma 1,5 EcoBlue fra 2020

21 28 21 19

Det er fedt at lære Jer at køre bil. Jeg elsker jobbet som kørelærer, og jeg gør alt for at det ikke bare bliver en kedelig undervisning du kunne få alle andre steder. Jeg har i 2021 haft obligatorisk kursus og er derfor helt up-to-date med undervisning, færdselsregler og forståelse

Jeg er født i Skanderborg og opvokset i Hylke. Min skolegang blev også taget i Skanderborg, så jeg er selvfølgelig meget lokalkendt og kender byen ud og ind.

Jeg har tidligere arbejdet som vagt, mediekonsulent, og salgschef, men fandt aldrig helt min plads.
Min drøm var faktisk at blive kørelærer, så da jeg endelig tog springet og uddannede mig til faget, gik det hele op i en højere enhed 🙂

I start 2011 færdiggjorde jeg også min uddannelse som MC-kørelærer. På FDM Jyllandsringen er jeg hjælpeinstruktør til de køretekniske kurser.

Af natur er jeg meget rolig og imødekommende.. Hver elev er forskellig og det bliver der taget hensyn til. Mit mål er kunne give mine elever gode oplevelser med hjem og gøre dem klar til at køre bil i dagens Danmark.

Bilen jeg har valgt at køre i, passer til dig ligemeget om du er over 2 meter eller kun 1,5 høj. Alt kan indstilles så du sidder optimalt. Det er en bil, som er utrolig nem at vende i eller parkere med og du har et godt overblik indefra bilen.

-Det er en dejlig bil at lære at køre i!

Kørelærer

Maj-Britt Nørgaard

Tilbyder kørekort til bil
Skolevogn: Mercedes A200 fra 2021

28 14 08 05

Maj-Britt er en sød og smilende kørelærer, som ligger vægt på at uddanne bilister som ikke kun kan bestå deres prøve, men som også kan køre sikkert og forsvarligt på egen hånd når køreprøven er bestået. En god uddannelse som bilist, er noget du vil have glæde af resten af livet.

Maj-Britt er født og opvokset i Skanderborg, og er i dag bosat i Højvangen sammen med sin mand Anders og deres to døtre. Hun blev uddannet kørelærer i 2011 og har gennemgået den obligatoriske efteruddannelse i 2016 og 2021. Hun er derfor helt opdateret på de nyeste trafikregler og standarder for undervisningen for erhvervelse af kørekort. Det giver de bedste forudsætninger for at uddanne dygtige bilister i trygge rammer.

Maj-Britt er en kvinde, der med stort overskud guider og vejleder eleverne, så alle lærer at køre bil i deres eget tempo. Der er god tid til spørgsmål og snak i undervisningsforløbet, hvilket gør at du som elev føler dig tryg. Det bedste og hurtigste resultat opnås bl.a. ved god kommunikation.

Det er Maj-Britts mål, at du er tilfreds med hele forløbet, og derfor er du selv med til at planlægge tidspunkterne for dine køretimer.

”Jeg bliver så glad hver gang en af mine elever står stolt og smilende med sit nye kørekort i hånden. Og ligeså glad bliver jeg, når jeg efterfølgende møder dem ´vinkende´ ude på landevejen” – Citat: Maj-Britt Nørgaard